Előfizetői tartalom

Beleerősít az Aréna Plaza

Portfolio
A marketing kiadások növelésével igyekszik pozícióját erősíteni az Aréna Plaza, 375 millió forintról 500 millió forintra növelte az üzemeltető DTZ, az ebben az évben marketing célokra fordítható kiadások összegét - írja a Világgazdaság.

Jelentősen megnövelték az Aréna Plaza marketingre fordítható keretösszegét, az idénre tervezett 375 millió forinttal szemben plusz 125 millió forint is rendelkezésre áll majd ezen célokra, mely intézkedéstől azt remélik, hogy sikerül növekedési pályára állítani a rosszul indult bevásárló-, és szórakoztató-központot. A botránnyal nyitott plaza tavasszal még meglehetősen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés