Előfizetői tartalom

Kelet-Európában a méret a lényeg

Portfolio
Az első generációs plázák felújítása és újrapozícionálása nem új keletű jelenség Nyugat-Európában, azonban a tendencia egyre erősebb. A pláza koncepció újraélesztésére több alternatíva adódik, a fejlesztők multifunkcionális vagy tematikus bevásárlóközpontokat alakítanak ki. Ugyanakkor van, ahol pusztán a méret elegendő a vezető piaci pozíció megszerzéséhez.

Ahogy a piacon újabb fejlesztések és trendek jelennek meg, a régi bevásárlóközpontok épületének állaga és koncepciója is idejétmúlttá válik. A nyugat-európai új bevásárlóközpont-fejlesztések zömében multifunkcionális projektek, a kiskereskedelmet szórakoztató, szabadidős vagy sportolási lehetőségekkel kombinálják - kommentálta a jelenlegi trendet Menno Maas, ING...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés