Előfizetői tartalom

A kisebb projektek mindössze 60%-át adják át

Portfolio
Jelenleg a román belső piac telített a 100 körüli kereskedelmi projekttel, melyek az elkövetkezendő években valósulnak meg. Nagyságrendileg tízezerrel fog bővülni az üzlethelyiségek száma. Ezeknek a beruházásoknak a sikere azon fog múlni, hogy milyen gyorsan tudják feltölteni bérlőkkel a nagyáruházakat, illetve, hogy milyen márkákat sikerül becsábítani az új komplexumokba.

A dolgok menete nem halad a legjobb ütemben Romániában. Egyes becslések szerint a projektek csupán 60 százalékát fejezik be, a maradék 40 százalékot valószínűleg nem. Ha a verseny túl élesnek bizonyul, és a gazdasági elemzések arra mutatnak rá, hogy sokkal hatékonyabban kell kihasználni a rendelkezésre álló földterületet, akkor a fejlesztők kiskereskedelem helyett más...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés