Előfizetői tartalom

Parndorf nem fél a magyaroktól

Portfolio
Egyáltalán nem tekinti versenytársnak a lassan másfél éve üzemelő magyar outlet áruházakat a parndorfi Designer Outlet. Ugyanakkor a parndorfi outletben majdnem minden harmadik vásárló Magyarországól érkezik. A határtól nem messze lévő bevásárlóközpont 1998-as megnyitása óta folyamatosan terjeszkedik, s kb. annyi üzlettel várja a vásárlókat mint a két hazai outlet összesen. Mennyiben célja a két Budapest melletti áruháznak átcsábítani a most még inkább 200 kilométert autózó vásárlókat?

20%-kal nőtt a forgalom - Tovább bővül Parndorf. A Designer Outlet kommunikációs képviselője a Portfolio-nak elmondta, hogy nem tartanak a magyar konkurenciától, a tavalyi évben (2005 volt az első teljes éve a magyar outleteknek) a forgalmuk több mint 20 százalékkal nőtt. Mindez annak ellenére, hogy a budapesti agglomerációban lévő GL és Premier mellett idén megnyitotta kapuit...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés