Előfizetői tartalom

Tesco minden sarkon? - Egyre többet vásárolunk...

Portfolio
Az üzlethelyiségek piacán a hipermarketek és a szakáruházak bővülése 2005-ben folytatódott az Eston elemzése szerint. A Tesco már ötven üzletből álló áruházlánccal és húsz benzinkúttal bír, emellett, új stratégiájának megfelelően, egyre több, kis alapterületű (2000 m2 alatti) egységet nyit. A sportszerforgalmazó és -gyártó Decathlon három áruházat nyitott (Budaörsön, Dunakeszin és Csömörön). A Praktiker tizenöt hazai áruházából - egy befektetési tranzakció keretében - tíz eladásra került, a cégcsoport ugyanakkor nem mondott le a további terjeszkedésről. A Stop Shop üzletlánc újabb taggal bővült, a Center Invest Érden adta át 11 500 négyzetméteres központját.

Az Arena Plaza az év dobása. Az outlet centerek piaci bevezetése sikeresnek mondható, a 2004-ben megnyílt Premier Outlets Center első fázisát 100%-ban kiadták. Ezt a projekt második üteme - 30, 50%-ban már kiadott üzlet - követi, 2006-os nyitással. Az első fél évben megnyílt lakberendezési szakáruház - a törökbálinti Max City - után a negyedik negyedévben újabb központ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés