Előfizetői tartalom

Ingyenes csomagot vezethet be a Netflix

Portfolio
A Netflix új stratégiával próbálja növelni előfizetői bázisát. A hírek szerint a cég ingyenes, reklámokkal támogatott csomagokat tervez bevezetni több európai és ázsiai országban - írja a Cybernews.

A Netflix már másfél évvel ezelőtt több országban bevezette az olcsóbb, hirdetésekkel ellátott előfizetését. Mostanra ezen csomagoknak 40 millió havi aktív felhasználója van, ami jelentős növekedés az egy évvel ezelőtti 5 millióhoz képest. A Bloomberg szerint a vállalat Kenyában kísérletezett már hasonló, teljesen ingyenesen elérhető csomagokkal. Az ottani tapasztalatokat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés