Előfizetői tartalom

A koronavírus-járvány nagy nyertese: a négyévszakos gumi, amit úgy visznek a magyarok, mint a cukrot

Portfolio
Az idei év első 9 hónapjában a magyarországi személygépjármű-gumiabroncs piac 5%-kal csökkent a gyártói oldalon 2019 azonos időszakához képest. Ha idények szerint nézzük a változást, akkor a nyári abroncsok forgalma 5,1%-kal, a téli abroncsoké 7,1%-kal csökkent. A jelek szerint a pandémia egyik nagy nyertese a négyévszakos gumiabroncs-szegmens, ugyanis az év első háromnegyed évében ez a kategória 19,8%-kal nőtt a hazai eladási volumenekben – mutat rá Tokaji Vilmos, a Continental Hungaria Kft értékesítési vezetője.

Éves visszatekintésben elmondható, hogy az évek óta tartó emelkedés után a 2018-as és 2019-es évek eredményei alatt teljesített a hazai gumiabroncs piac 2020-ban az első három negyedév alapján. Az előző évben ugyanis a gyártói oldalon mindösszesen több mint 2.32 millió darab abroncsot értékesítettek a szereplők, míg az idén az értékesítések volumene éppenhogy meghaladta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés