Hiába hangoztatják a munkáltatók, hogy az új toborzás a megtartás, sok helyen még mindig az a gyakorlat, hogy lehazudják a csillagokat az égről. Aztán a jelentkező nagyot koppan, mert nemhogy az első napon, még utána sem nagyon érzi, hogy ő igenis fontos tagja a csapatnak - hívta fel a figyelmet a Portfolio-nak adott interjújában Barathi Tamás. A Colibri HR Solutions, a Zyntern.com, illetve a Blue Colibri alapítójával az employer branding létjogosultságáról, a coaching szemléletű vezetési kultúráról, a csoportos bölcsességről, illetve a vállalatok belső kommunikációjáról beszélgettünk.
Portfolio HR Revolution 2019
Barathi Tamás is részt vesz a Portfolio HR Revolution 2019 konferenciáján.
Információ és jelentkezés
Manapság gyakorlatilag a csapból is az employer branding kifejezés folyik. Nincs egy kicsit túltolva ez a történet? Ha egy cég, mint márka hiteles, szerethető, tehát könnyen...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés