Előfizetői tartalom

Elfuserált marketing-akció lehetett a Lipton tea megszüntetése

Portfolio
A Lipton Ice Tea bejelentette legnépszerűbb őszibarackos italának megszüntetését, majd egy napon belül visszavonta a döntést, amit később egy korai áprilisi tréfának nevezett. A marketing szakértők szerint azonban a PR-húzás több kárt okozhatott, mint hasznot - jelentette a Grocery Gazette.

A márka március 19-én a közösségi médiában jelentette be, hogy megszünteti népszerű őszibarackos változatát, ami azonnal felháborodást váltott ki a rajongók körében. A döntés meglepő volt, hiszen a Lipton Ice Tea a gyártó egyik fontos terméke. Kapcsolódó cikkünk 2025. 03. 19. Itt a vége: elkaszálja egyik termékét a Lipton Kevesebb mint 24 órával később...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés