Orbók Ilona luxusipari szakértő, a BDO Magyarország ügyvezetője beszélt a Portfolio Checklist keddi adásában a Versace körüli legújabb fejleményekről, Donatella Versace távozásáról a kreatív igazgatói pozícióból.
A Versace márkát 1978-ban alapította Gianni Versace, aki 1997-es tragikus haláláig vezette a céget. Ezt követően testvére, Donatella Versace vette át a kreatív igazgatói pozíciót, amit egészen a múlt hétig töltött be – mondta el Orbók Ilona.
"Egy divatmárka életében kettő fontos pozíció van, a CEO meg a kreatív igazgató. Ők nagyon szorosan kell együttműködjenek" – közölte a szakértő. Hozzátette: a kreatív igazgató határozza meg a tervezési irányokat, és tőle függ, hogy milyen kollekciók kerülnek piacra.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!