Az olasz csoport mérsékelt organikus bevételnövekedésre számít, míg az üzemi eredmény várhatóan nagyjából változatlan marad az idei évben. Az Aperol és Campari gyártója közölte, hogy korrigált üzemi eredménye organikus alapon 2,5 százalékkal csökkent tavaly. Ez az első eredményjelentés, amelyet az új vezérigazgató, Simon Hunt felügyelete alatt hagytak jóvá, aki januárban vette át a pozíciót.
A vállalat becslései szerint a Mexikóból, Kanadából és Európából az Egyesült Államokba irányuló importra kivetett 25 százalékos vámok éves hatása 90-100 millió euró körül alakulhat, mielőtt bármilyen "lehetséges kárenyhítő intézkedést" bevezetnének, amelyeket a csoport jelenleg vizsgál.
Az új vezérigazgató, Hunt közleményében kijelentette, hogy
jelentős potenciált lát a földrajzi terjeszkedésben.
A vállalatot most vezető Huntot azt követően nevezték ki vezérigazgatónak, hogy elődje, Matteo Fantacchiotti szeptemberben, mindössze néhány hónapnyi szolgálat után lemondott pozíciójáról.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images