Előfizetői tartalom

Egyre több helyen válik be a 30 km/h-s sebességkorlátozás

Portfolio
A sebességkorlátozások akkor működnek a leghatékonyabban, ha nem csak egyes utcákban, hanem egy egész városban egységesen alkalmazzák őket. Természetesen lehetnek kivételek, például a főutak esetében, ahol a gyalogosok és kerékpárosok megfelelő védelme biztosított - írta Antonia Avenoso, az Európai Közlekedésbiztonsági Tanács (ETSC) vezetője.

Az eredmények magukért beszélnek: Bolognában felére csökkent a közúti halálesetek száma, míg Walesben, ahol országszerte 20 mérföld/órára korlátozták a városi sebességet, több mint harmadával csökkent a halálos és súlyos sérüléssel járó balesetek száma. Wopke Hoekstra európai klímaügyi biztos egy parlamenti kérdésre válaszolva kiemelte, hogy a közelmúltban 40...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés