Előfizetői tartalom

Kong a vészharang a hazai e-kereskedelemben: mindent bedönt a külföldi óriás

Az import hajtja a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését, a 2024-es adatok szerint a teljes piaci forgalom 15%-os emelkedésével 1920 milliárd forintra nőtt, amelyből 330 milliárd forintot az importtermékek tettek ki – derül ki a PwC legújabb jelentéséből, amely szerint a Temu vált a legdominánsabb szereplővé, míg a hazai kereskedők technológiai innovációra és a vásárlói élmény javítására kényszerülnek a fokozódó nemzetközi versenyben.

Az import lett az új hajtómotor a magyar e-kereskedelemben a PwC legfrissebb jelentése szerint, ami a 2024-es év teljesítményét értékeli. Az összefoglaló szerint az e-kereskedelem teljes forgalma 15%-os növekedést mutatott, elérve a 1920 milliárd forintot. Különösen figyelemre méltó, hogy ezen belül az import e-kereskedelem aránya 17%-ot, mintegy 330 milliárd forintot tett...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés