Előfizetői tartalom

Mindenkit lenyomnak a kínai autók - Mutatjuk, mi kell hozzá

Portfolio
A kínai elektromos autógyártók jelentős kedvezményekkel és ösztönzőkkel próbálják fellendíteni az értékesítéseket a holdújév után. A lépés hátterében a fogyasztás lanyhulása és a kiszállítások csökkenése áll. Az iparági szereplők és elemzők szerint ez a verseny kiéleződését jelzi a világ legnagyobb autópiacán, ahol a helyi márkák egyre erősebb pozíciót szereznek - jelentette a Cnbc.

Egyre nagyobb promóciók, támogatások A kínai fogyasztási mutatók gyengülése aggodalmat keltett az autógyártók körében. Liz Lee, a Counterpoint Research társigazgatója szerint a vállalatok attól tartanak, hogy nem tudják eladni felhalmozott készleteiket, ennek következtében a holdújév környékén agresszív promóciókba kezdtek. Persze a kínai kormány is komoly ösztönzőkkel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!