Előfizetői tartalom

Forgalmi dugót okozott a Lidl cseh újítása

Portfolio
A Lidl német szupermarketlánc új üzleti modellel bővítette csehországi hálózatát: megnyitotta első outlet üzletét Prágában. Az új koncepció lényege, hogy nem élelmiszer jellegű termékeket kínál kedvezménnyel. Az üzlet megnyitása óta hatalmas érdeklődés övezi, ami a vállalat várakozásait is felülmúlta - írta meg az ESM kiskereskedelmi szakportál.

Portfolio Retail Day 2025 Ne maradj le az év legfontosabb retail eseményéről, hiszen a találkozó lehetőséget teremt a tapasztalatcserére, a kiskereskedelmi-szektor legnagyobb kihívásainak megvitatására! Információ és jelentkezés A prágai Štěrboholy Retail Parkban található 1700 négyzetméteres üzletben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés