Az Eurostar hivatalos közleménye szerint a vonat technikai probléma miatt nem tudta befejezni az útját. A társaság tájékoztatása alapján az utasokat Calais Frethunban átszállították egy másik szerelvényre, amely a célállomásra vitte őket.
Az incidens jelentős kellemetlenséget okozott az utasoknak. Az egyik érintett utas az X közösségi platformon osztotta meg tapasztalatait:
Micsoda zűrzavar. Órákig rekedtünk egy alagútban. Fogalmunk sem volt, hogy mikor jutunk ki. Most átszálltunk egy másik vonatra, és szó szerint lemaradtunk az egész párizsi napunkról.
Gaby Koppel televíziós producer az Independentnek nyilatkozva elmondta, hogy a vonat körülbelül egy órával az indulás után, brit idő szerint reggel 7 óra körül állt meg az alagútban.
Időnként hangosbemondókon azt mondták, hogy nem tudják, mi a hiba
- tette hozzá Koppel.
Az utasok kritizálták az Eurostar kommunikációját is. Az egyik utas szerint a társaságnak jobban kellene kommunikálnia a fizető ügyfelekkel.
Címlapkép forrása: Jason Alden/Bloomberg via Getty Images