Portfolio signature

A szemünk láttára verik szét a világ egyik legnagyobb autógyártóját

Portfolio
Jelentős, több mint 7 százalékos mínuszban nyitott ma reggel a Stellantis árfolyama, miután vasárnap este lemondott a cég vezérigazgatója. A vállalatnak az autóipari legtöbb szereplőjéhez hasonlóan komoly kihívásokkal kell szembenéznie, egyelőre pedig nem tűnik úgy, hogy már látszódna a fény az alagút végén.
2025. március 26-27-én Győrben találkoznak a legjelentősebb hazai OEM-ek, vevők és beszállítók – erős szakmai program, állófogadás, gyárlátogatás, networking és szálláslehetőség!

Vasárnap este érkezett a bejelentés, hogy azonnali hatállyal távozik Carlos Tavares a - Jeep, Fiat és Peugeot autókat gyártó - Stellantis vezérigazgatói székéből. 

Tavares a Fiat Chrysler és a Peugeot-tulajdonos PSA egyesülésével 2021 elején történt megalakulása óta vezette a Stellantist, a világ negyedik legnagyobb eladással rendelkező autógyártóját.

Ugyan Tavares korábban az autóipar egyik legelismertebb vezetőjeként volt számon tartva, de az év elején erős kritikák kereszttüzébe került, miután a Stellantis profitfigyelmeztetést adott ki a 2024-es eredményeiről, beleértve az akár 10 milliárd eurós készpénzveszteségre vonatkozó előrejelzést is, leginkább a lassú eladásokat és a felduzzadó készleteket okolva a kulcsfontosságú észak-amerikai piacon.

Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!

Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés