A svájci székhelyű élelmiszeripari óriás egyik legfontosabb intézkedése, hogy fokozza reklám- és marketingtevékenységét. Ezzel párhuzamosan a vállalat jelentős költségcsökkentési program indít, amelytől 2027 végéig legalább 2,5 milliárd svájci frank megtakarítást remél. Ez az összeg a már folyamatban lévő takarékossági intézkedéseken felül értendő.
A Nestlé szervezeti átalakítást is tervez: a víz- és prémium italüzletágát leválasztja a vállalat többi részéről. Ez a lépés várhatóan javítja majd az érintett divíziók működési hatékonyságát és piaci pozícióját.
A vállalat középtávú kilátásait illetően optimista.
Normális működési környezetben több mint 4%-os szerves növekedést várunk, emellett 17%-os alapszintű kereskedelmi működési marzsot tűzünk ki célul.
- közölte a Nestlé.
Forrás: Reuters
Címlapkép forrása: Shutterstock