Előfizetői tartalom

Rettentő kellemetlen módon próbál védekezni egy fogyasztóvédelmi perben a népszerű luxuscsoki márka - Ennyit a minőségről?

Portfolio
A svájci Lindt csokimárka valószínűleg mindenki szemében úgy él, mint egy minőségi desszert, amely okkal jóval drágább más hasonló termékeknél. Egy az Egyesült Államokban zajló fogyasztóvédelmi per most alaposan meg fogja tépázni ezt a renomét, hiszen a cég ügyvédjei lényegében beismerték: üres reklámszöveg az egész - írja a Telex.

Valószínűleg az elmúlt hónapokban mindenki látott már Lindt reklámot: révült tekintetű nagymesterek gondosan válogatott alapanyagokból már-már vallásos áhítattal alkotják meg az édességet, így teljesen jogos, hogy az utána borsos áron kerül a boltokba. Egy amerikai kutatás szerint nagyon úgy néz ki, hogy a válogatott alapanyagok közé az egészségre nem feltétlen jó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés