Előfizetői tartalom

Új átverős gyakorlat terjed a szupermarketekben

Portfolio
Kampány indult az Egyesült Királyságban az úgynevezett "farmmosás" ellen. Ez a "zöldre mosáshoz" hasonló kifejezés arra utal, hogy a nagy áruházláncok hamis farmmárkákat és brit zászlókat használnak termékeiken, azt a benyomást keltve, mintha azok helyi, családi gazdaságokból származnának - írja a Grocery Gazette.

Portfolio AgroFood 2025 Jöjjön el az élelmiszeripari szektor színvonalas szakmai rendezvénye, amelyet 2024-ben indított útjára a Portfolio Csoport. Információ és jelentkezés A "Gazdák a farmmosás ellen" elnevezésű kampány, amelyet a Riverford bio zöldségdobozokat gyártó cég indított, jelentős támogatottságra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés