Előfizetői tartalom

Új átverős gyakorlat terjed a szupermarketekben

Portfolio
Kampány indult az Egyesült Királyságban az úgynevezett "farmmosás" ellen. Ez a "zöldre mosáshoz" hasonló kifejezés arra utal, hogy a nagy áruházláncok hamis farmmárkákat és brit zászlókat használnak termékeiken, azt a benyomást keltve, mintha azok helyi, családi gazdaságokból származnának - írja a Grocery Gazette.

Agrárszektor Konferencia 2024 A magyar agrárium egyedülálló csúcsrendezvénye! Minden fontos információ egy helyen a sikeres piaci, üzleti, befektetési, fejlesztési és finanszírozási döntésekhez az agrárgazdaságban! Információ és jelentkezés A "Gazdák a farmmosás ellen" elnevezésű kampány, amelyet...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés