Előfizetői tartalom

Árulják a levegőt a magyarok egyik kedvenc nyaralóhelyén

Portfolio
A Comói-tó levegőjét palackozzák és árulják egy új turisztikai kezdeményezés keretében. A szokatlan szuvenír ötlete a népszerű olasz úti cél növekvő látogatottságára épít - írja a CNN.

Az ItalyComunica kommunikációs vállalat 9,90 euróért kínálja a 400 milliliteres, állítólag "100%-ban autentikus" levegőt tartalmazó dobozokat.  A cég szóvivője szerint a kezdeményezés célja egy könnyen szállítható, eredeti és szórakoztató emléktárgy létrehozása. Davide Abagnale marketingszakember, aki korábban Comói-tó-posztereket árult, most a konzervlevegővel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés