A francia vállalat a harmadik negyedévben jelentős növekedést ért el az eladásokban, miközben versenytársai a kínai piac visszaesésével küzdenek.
A cég 3,7 milliárd eurós bevételt jelentett a szeptemberrel záruló negyedévben, ami 11,3%-os növekedést jelent év/év alapon állandó árfolyamon számolva. Ez az eredmény összhangban van az elemzői várakozásokkal.
A vállalat továbbra is optimista a jövőt illetően, és fenntartja középtávú növekedési előrejelzését. A Hermes továbbá folytatja a toborzást és a beruházásokat Kínában, ahol nemrég nyitott új üzletet Sencsenben, és jövőre egy újabb zászlóshajó bolt nyitását tervezi Pekingben.
A Hermes sikerének kulcsa a klasszikus formatervezés és a szigorú termelés- és készletkezelés, ami megerősíti a márka exkluzivitását. Az olyan ikonikus termékek, mint a több mint 10 000 dolláros Birkin táska,
továbbra is vonzzák a legtehetősebb vásárlókat, akik kevésbé érzékenyek a gazdasági bizonytalanságokra.
Eric du Halgouet, a Hermes pénzügyi ügyvezető alelnöke elmondta:
Kínában a trendek nem szakadtak meg, ugyan még mindig a kínai újév után kezdődött alacsonyabb forgalommal kell szembenéznünk, de nem volt további visszaesés"
Míg a Hermes részvényei az év eleje óta közel 9%-kal emelkedtek, addig versenytársai, mint az LVMH és a Kering, jelentős visszaesést tapasztaltak.
Az LVMH nemrég elmaradt a várakozásoktól, míg a Kering figyelmeztetett, hogy 2024-es működési bevétele jelentősen csökkenhet a gyenge kínai kereslet miatt.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Portfolio