Van egy jó hírem és egy rossz: a kettő egy és ugyanaz. Újra a vasút lett Magyarország közpolitikai kérdéseinek egyik legfontosabb fókuszterülete
– kezdte beszédét Csepreghy Nándor, az Építési és Közlekedési Minisztérium miniszterhelyettese.
Úgy látja, hogy ez egy kétarcú jelenség: egyszerre kihívás és lehetőség. Értékelése szerint több évtizednyi hátrány gyűlt fel a kötöttpályás hálózatban, „nincsen több tartalék”, emiatt pedig a közbeszédben sok bírálatot is megfogalmaztak. De a magyar közlekedéssel kapcsolatos politikai vitát pontatlannak tartja, mivel szerinte nem veszik figyelembe a gyorsforgalmiút hálózatnál végrehajtott beruházásokat, amelyek révén a hazai sztrádahálózat hossza és fejlettsége eléri a nyugati országok szintjét.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!