Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója ismertette a cég elmúlt öt évét, a turisztika szemszögéből: főbb eredményként kiemelte az információs iroda és közterületi pultok megújítását, bemutatta a Budapest Card friss arculatát is.
Kiemelte, hogy digitalizálták a Budapest Kártyát, idén májusban pedig elindították a Tourist Pass kártyát. Az új marketingstratégiánknak köszönhetően jelentősen nőttek a közösségimédia-elérések, a budapestinfo.hu weboldalt is átalakították.
Csendes Olivér, a Visit Hungary Zrt. vezérigazgatója bemutatta a cég jövőbeni terveit. Elmondta, hogy az előfoglalások alapján az idei ősz és tél is erős lesz a turizmusban, Budapesten 23% növekedés várható erre az időszakra.
A Visit Hungary célja egy digitális ökoszisztéma létrehozása, amely kutatási és digitális innovációs, üzleti együttműködési, valamint brand és marketing egységekből áll. Csendes Olivér kiemelte: "A turizmus mint szakma 400 ezer család megélhetését biztosítja ma Magyarországon, többek között ezért is nagyon fontos ágazat" - emelte ki a vezérigazgató.
Címlapkép forrása: Budapest Brand