Előfizetői tartalom

400 ezer család megélhetése múlik egyetlen ágazat eredményességén

Portfolio
Szeptember 26-án, a Turizmus Világnapja alkalmából megtartott Fővárosi Turisztikai Kerekasztal és Budapest Kártya partnertalálkozón a főváros turisztikai szakemberei számoltak be az ágazat helyzetéről és jövőbeli terveiről.

Faix Csaba, a Budapest Brand vezérigazgatója ismertette a cég elmúlt öt évét, a turisztika szemszögéből: főbb eredményként kiemelte az információs iroda és közterületi pultok megújítását, bemutatta a Budapest Card friss arculatát is. Kiemelte, hogy digitalizálták a Budapest Kártyát, idén májusban pedig elindították a Tourist Pass kártyát. Az új marketingstratégiánknak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés