A mobil szolgáltatással rendelkező (havi díjas, Domino, lakossági, üzleti és flottás) ügyfelek számára aktiválást követően, díjmentesen 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetést vagy 15 GB mobilnetet biztosít a Telekom, amely a Telekom alkalmazásban (Kiegészítő szolgáltatások alatt), a Telekom fiókban (tovabbnetezek.telekom.hu) („Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában) valamint a 1414 számra küldött +SOS100PERC vagy +SOS15GB SMS-kóddal aktiválható szeptember 18. és 30. között.
A díjmentes mobilnetet a Telekom belföldi hálózatán és EU-n belül is felhasználhatják az ügyfelek, a díjmentes beszélgetést minden belföldi alapdíjas mobil és vezetékes irányba belföldön és az EU-ban használhatják fel, az aktiválástól számított 10 napon belül.
Számlafizetési nehézség esetén 30 napra kérhető fizetési haladék, amelynek egyszeri díját a Telekom elengedi a szeptember 18. és 30. között Telekom üzleteinkben, online chat felületünkön és az ingyenesen hívható 1414-es telefonszámon igénylő ügyfeleik részére, hogy a nehéz helyzetben biztosítsuk családjaik, barátaik számára az ügyfeleink elérhetőségét.
A Telekom eközben minden hírközléssel kapcsolatos telephelyén folyamatosan monitorozza az áramellátást, és amennyiben egy adott helyszínen az áramszolgáltató biztonsági okokból lekapcsolja az áramszolgáltatást, mobil dízel generátorokkal biztosítjuk majd a folyamatos működést, továbbá szükség esetén a mobilszolgáltatás fenntartását mobil bázisállomásokról látjuk el.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Portfolio