Előfizetői tartalom

A szemünk láttára fordul a feje tetejére az élelmiszeripar

Portfolio
Néhány hete az USA legnagyobb élelmiszer-gyártója, a PepsiCo meglehetősen csalódást keltő eredményekről számolt be, miután az elmúlt évek áremelései után a fogyasztók kevesebbet vásárolnak a gyártó termékeiből. Ugyan a cég vezérigazgatója, Ramon Laguarta a vásárlók pénzügyi nehézségeit okolja a visszaesésért, de a piackutatások szerint nem (csak) ez áll a háttérben - számolt be a Bloomberg.

A visszaesés különösen Észak-Amerikában volt nagy, ahol mind az italok, mind a sós snackek forgalma csökkent. Azonban amíg, a cég szerint a fogyasztók rosszabb anyagi helyzete okolható a kialakult helyzetért, addig a Circana nevű piackutató cég arról számolt be, hogy a friss gyümölcsök és zöldségek iránti fogyasztói kereslet folyamatosan növekszik, ezek a termékek pedig...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés