Előfizetői tartalom

Eladnak több, itthon is kedvelt márkát

Portfolio
A Dettol-tulajdonos Reckitt Benckiser bejelentette, hogy eladja otthoni ápolással és táplálkozással foglalkozó részlegének több márkáját, hogy erőforrásait a "nagy növekedést és magas árbevételt hozó" termékeire összpontosíthassa. Az FMCG óriás tervei szerint 2025 végéig megválik olyan népszerű háztartási márkáktól, mint az Air Wick, a Calgon és a Cillit Bang - írta a Grocery Gazette.

Az eladásra kerülő márkák 2023-ban összesen 1,9 milliárd font nettó árbevételt értek el. A vállalat tervezi több csecsemőtápszer-márka értékesítését is, bár erre még nem jelöltek ki pontos időpontot. Az év elején a Reckitt részvényei jelentős zuhanást szenvedtek el, miután egy amerikai bíróság úgy döntött, hogy 47,1 millió font kártérítést kell fizetniük...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés