"Jelenleg a budapesti reptéren várakozunk, ugyanis a 16:15-ös Lárnakára tartó Wizz Air járatunk még most sem indult el" – írta a portál egyik olvasója.
Két órával az eredeti indulási idő előtt az utasokat értesítették, hogy a gép 16:15 helyett 17:45-kor indul, de a check-in időpontja változatlan marad. Az utasoknak így időben kellett megérkezniük a repülőtérre. Kezdetben minden rendben ment; az utasok 17:30 körül felszálltak a gépre. Azonban a járat nem indult el.
Közel három és fél óra várakozás után közölték az utasokkal, hogy az "időjárási körülmények miatt" nem szállnak fel, és mivel lejár a személyzet munkaideje, le kell szállniuk a gépről. A gép teljesen tele volt.
Leszálláskor az utasok azt az információt kapták, hogy legkorábban 23:10-kor indul majd a gép. A késésért elnézést kértek és 3 000 forint értékű kupont ajánlottak fel, amit bárki levásárolhatott a 21:00-kor bezáró éttermek egyikében – tehát mindössze 13 percük maradt erre.
"Ráadásul mivel Ciprus nem tartozik a schengeni övezethez, így mindenkit nem tudnak kiengedni az útlevél ellenőrzésen, tehát nem mindenki tudja levásárolni a szuper kuponokat abban az egyetlen nyitva lévő, erősen kifosztott büfében." – írta az olvasó.
A sztoriban az újabb csavar akkor jött, amikor 21:30-kor mindenféle előjel nélkül 21:50-re változtatták át a járat indulását, amit csak néhány utas vett észre.
"A lenti információs pultnál azt mondták, hogy biztos rosszul van kiírva, nem indulhat. Az étteremnél nem hallatszott az utolsó hívás sem."
Az olvasó a büféből futva utolsóként szállt fel párjával együtt a gépre, miközben sokan még az újonnan szerzett szendvicsüket fogyasztották.
A gép végül 22:10-kor elindult. Erről sem emailt, sem SMS-t nem küldött a Wizz Air. Akihez nem jutott el az információ, hogy a gép nem a korábban jelzettnek megfelelően 23:10-kor indul,
azok lemaradtak.
Címlapkép forrása: Shutterstock