A Wizz Air Valenciából Budapestre tartó járatára a beszállítás ma reggel fél 10 után megtörtént, de az utasok a repülőtér aszfaltján álló gépen voltak kénytelenek órákon keresztül várakozni, miközben semmilyen információt nem kaptak a késés okáról.
A klímaberendezést csak egy órával a beszállás után kapcsolták be, miután több utas rosszullétre panaszkodott (később aztán megint kikapcsolták). Két órával a beszállás után mindössze egy pohár vizet kaptak az utasok. Ételt pénzért lehetett vásárolni, de már abból is nagyon kevés maradt - írja az Utazómajom egy olvasói beszámoló alapján.
Néhány órával a beszállítás után kitolták a gépet, ami reményt adott az utasoknak, hogy végre felszállhatnak. Azonban ez nem történt meg, a személyzet pedig sem spanyolul, sem magyarul nem beszélt.
A járat végül 4 óra 40 perccel a tervezett indulás után szállt fel.
Nem ez az első eset, ahol jelentősebb késésekkel szembesültek a magyar utasok, az utóbbi hetekben több ilyen sztori is volt, részben a Wizz Air járatainál. Ezekről és a késés okáról bővebben itt írtunk:
Címlapkép forrása: Getty Images