Az elmúlt években olyan magasra szökött a szállások ára, hogy a magyarok egyre kevésbé tudják megengedni maguknak a hosszabb nyaralást. A magas átlagárak miatt a szállodák idén nyáron kénytelenek nagyobb akciókat tartani.
A Danubius Hotels központi értékesítési és marketing igazgatója, Liptai Judit megkeresésünkre azt emelte ki, hogy napi, dinamikus árazást használnak, a mindenkori várható foglaltságot figyelembe véve.
Úgy látjuk, hogy a 10-20%-os mértékű kedvezménnyel nem lehet óriási extra forgalmat generálni.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!