Előfizetői tartalom

Súlyos vádakat fogalmaztak meg a dohánycégekkel szemben

Portfolio
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a STOP nevű felügyeleti szervezet közös jelentése szerint a dohányipari vállalatok továbbra is aktívan célba veszik a fiatalokat, különösen a közösségi médián, a sport- és zenei fesztiválokon keresztül, valamint új, ízesített termékek forgalmazásával.

A WHO főigazgatója, Tedros Adhanom Ghebreyesus kritikusan nyilatkozott az iparág ártalomcsökkentésre vonatkozó állításairól, hangsúlyozva, hogy nem helyénvaló ilyen érveket hangoztatni, amikor a marketingstratégiák gyerekeket céloznak. A jelentés szerint az új nikotintartalmú termékek népszerűségének növekedése aggodalomra ad okot, különösen mivel ezek használata a fiatalok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés