Számos elemzést lehet olvasni arról, hogy a 1990-es évek közepe és a 2000-es évek vége között született Z-generáció – amelynek tagjai egyre nagyobb számban jelennek meg a munkaerőpiacon – igencsak felülírja a korábbi generációk által követett munkahelyi normákat, legyen szó például a munkaidőről, a rugalmas munkavégzési formákról, vagy a munkahelyi kommunikáció kérdéséről. A korábbi generációkhoz képest a munkakeresés módja is sokszor másként zajlik esetükben.
Egyre több fiatal ugyanis részben a TikTok-on elérhető információk, tanácsok alapján hoz meg különböző döntéseket a karrierjével kapcsolatban.
Ez nem is csoda, ugyanis a fiatalabb korosztályok körében igen kedvelt videómegosztó közösségi platformon számos olyan csatornát találni, ahol a tartalomgyártók könnyen emészthető, rövid videókban adnak a munka világával, karrierépítéssel kapcsolatos tanácsokat. Találni olyan rövid videókat, ahol például azt mutatják be, hogy mely álláshirdetéseket nem érdemes komolyan venni, vagy hogy miként kell jól tárgyalni a fizetésről.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!