Előfizetői tartalom

A kínai gyártók egyre feszültebbek a nyugati keménykedés miatt

Portfolio
Az egyik legnagyobb kínai magántulajdonban lévő autógyártó, a Great Wall Motor egyik vezető tisztségviselője a kínai autóipar többletkapacitásra vonatkozó nyugati bírálatokat megalapozatlannak és valótlan állításnak minősítette.

A Biden-adminisztráció várhatóan hat hónappal az amerikai elnökválasztás előtt bejelenti, hogy a kínai elektromos járművek (EV) behozatalára 25%-ról 100%-ra emeli a vámokat. Az Európai Bizottság várhatóan pedig 30-50 százalékos büntetővámmal sújtja majd a kínai e-autók importját. Parker Shi, aki a Great Wall Motor nemzetközi tevékenységét vezeti, elismerte a geopolitikai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés