Előfizetői tartalom

Több mint 100 üzletét zárja be a világ egyik legnépszerűbb étteremlánca az őket ért bojkottmozgalom miatt

Portfolio
A délkelet-ázsiai muszlim országokban egyre jobban elterjedtek a amerikai márkák elleni bojkottok, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a helyi üzemeltetőkre. Ilyenek például a malajziai KFC és az indonéziai Starbucks is, amelyek üzleteik ideiglenes bezárásával válaszolnak a problémára - írta meg a Nikkei Asia.

A délkelet-ázsiai muszlim többségű országokban az amerikai fogyasztói márkák elleni bojkottok hatása egyre szélesebb körben érezhető. Malajziában a KFC étteremláncot üzemeltető QSR Brands több mint 100 éttermet zár be ideiglenesen, míg Indonéziában a Starbucks kávézókat működtető MAP Boga Adiperkasa komoly veszteséget jelentett a január-márciusi időszakban. A QSR...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés