Előfizetői tartalom

Nem teljesít jól az alap iPhone 15

Portfolio
Az idei év jelentős változásokat hozott az Apple iPhone 15 sorozatának piaci fogadtatásában, különösen az alapmodell tekintetében. A Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) által végzett kutatás szerint az alap iPhone 15 modell eladásai a teljes iPhone-értékesítésnek csupán 14%-át tették ki, ami éles esést jelent a tavalyi, azonos időszakban mért 19%-hoz képest, az akkori elődmodellel összefüggésben - írta az Apple Insider. .

Ez a trend eltér a korábbi években megfigyelt fogyasztói magatartástól, amikor az alapmodellek stabilan tartották piaci részesedésüket. Az alapmodell népszerűségének csökkenése ellenére az iPhone 15 sorozat összességében továbbra is erős eladásokat generál, a teljes értékesítés 68%-át kitevő darabszámmal. Kiemelkedően teljesítenek a Pro és Pro Max modellek, melyek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés