Előfizetői tartalom

Új sajátmárkás terméket mutatott be az Aldi

Portfolio
Az Aldi Magyarország bővítette együttműködését az Cafe Frei kávélánccal, amelynek eredményeképpen két sajátmárkás kávé jelenik meg a piacon - jelentette be a két cég csütörtökön.

A Cafe Frei termékei már eddig is elérhetők voltak a hazai Aldi-üzletekben, míg a saját márkás kávék Barissimo néven futottak valamennyi egységben globálisan. Ebből a két márkából lett a Barissimo by Cafe Frei, amelynek első két terméke két ízesített kávé. Maga az együttműködés ötlete 12 hónappal ezelőtt merült fel, a termékfejlesztés pedig a Cafe Frei szécsényi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés