Előfizetői tartalom

Őrületes lett a tempó a kiskereskedelmi kommunikációban

Portfolio
Nem könnyű a helyzet a kiskereskedelmi vállalati kommunikációban. A Covid-járvány volt a vízválasztó - többek között erről beszélt Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs és kampányvezetője a Pénzcentrum által szervezett RETAIL DAY 2024 konferencián.

Ráadásul nem csak a külső, a belső kommunikáció jelentősége is megnőtt az utóbbi években. Van, hogy 24 órájuk van, hogy egy jogszabályi változásnak megfeleljenek, ez őrületes tempót igényel - tette hozzá. A tartós árengedmények bemutatása uralja most a kommunikációt, ami egy extra erőforrást igénylő feladat, hiszen a nap végén a fogyasztót nem az érdekli, miért...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés