Kiemelkednek a magyarok
Az eurostat adataiból kiderült, hogy az uniós állampolgárok 59 százaléka aktívan használja az olyan közösségi média platformokat, mint a Facebook, az X (korábban Twitter), az Instagram, a Snapchat, vagy a TikTok.
A rangsor elején a Dánok állnak, 91 százalékos részvételi aránnyal, őket követik a ciprusiak és a magyarok, 83, illetve 81 százalékkal.
Ami a részletesebb részvételi arányokat illeti, itt is a dán régiók vezetik a sort: Midtjylland régió áll az élen 93 százalékkal, míg Hovedstaden 92, Syddanmark 90, Nordjylland és Sjælland pedig egyaránt 89 százalék körüli értékkel büszkélkedhet.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!