Előfizetői tartalom

Az online vásárlás már soha nem lesz olyan, mint régen – 50 százalékos zuhanás is előfordul

Rendkívüli változásoknak vagyunk tanúi az online kereskedelemben nem csak itthon, de globálisan is. A kínai webshopok agresszív és nyilvánvalóan fenntarthatatlan terjeszkedéssel letarolták a piacokat, sok országban forgalmukat tekintve megszerezve az első helyet. Emiatt a magyar piacot domináló cseh, lengyel és román cégeknek is főhet a feje. Közben a magyar kormány arra készül, hogy helyzetben hozza az állami logisztikai szolgáltató Magyar Postát. Hogy milyen jövő áll a kisebb magyar webshopok előtt, mit jelent a Posta versenyelőnye és miért nő a kiszervezett logisztikai piac arról Táncsics Andrást, a Boxy Logisztikai Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük.

Az elmúlt években a nagy régiós – főleg cseh, lengyel és román központtal működő - online kiskereskedelmi cégek letarolták a magyar piacot, nem nagyon látni, hogy bármelyik magyar szereplő fel tudná venni velük a versenyt. Lát lehetőséget arra, hogy mégis kinő egy magyar webshop és legalább itthon jelentős tényező lehet? Ezek a nagy régiós szereplők három tényezőnek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés