Előfizetői tartalom

A Magyarországra tartó fast fashion márka tolt az árakon, mégis tarol

Portfolio
Az Associated British Foods, a Primark anyavállalata a nyersanyag- és szállítási költségek csökkenésének köszönhetően nyereségnövekedést prognosztizált a Primark nevű olcsó divatáruházlánc számára – írja a Bloomberg. A cég fast fashion leányvállalata hamarosan Magyarországon is megjelenik.

A vállalat várakozásai szerint a Primark korrigált üzemi haszonkulcsa idén meghaladja majd a 10%-ot, és további javulás a fogyasztói kereslet szintjétől függhet. A jelentős inflációs nyomás ellenére a Primarknak sikerült fenntartania a vásárlók érdeklődését, a fogyasztók pedig elfogadják a kissé magasabb árakat. Az AB Foods – amely bevételének nagy részét a Primarkból...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés