Előfizetői tartalom

Megjött a lesújtó jóslat: 2024 közepéig is várhatunk a kilábalásra

Bár a magyar kiskereskedelemnek komoly lökést adott a 2022-es választások előtt kiosztott helikopterpénz, 2023 volt a kijózanodás éve, amikor az emberek már nem tudtak annyi tartós fogyasztási- és szórakoztató-elektronikai cikket vásárolni, mint korábban. A reálbérek éves alapon mért emelkedése egyelőre csak egy statisztikai adat, hiszen az emberek jellemzően az év elején kialkudott bérükből költenek, tehát év közben a vásárlóerejük nemigen változik - hangzott el a MediaMarkt pénteki háttérbeszélgetésén.

Tavaly a magyar piac egészen másként viselkedett, mint a nyugat-európai, ami azt jelentette, hogy az emberek nem reagáltak a növekvő inflációra a fogyasztásuk visszafogásával - mondta Szilágyi Gábor, a Media Markt Magyarország ügyvezető igazgatója. Ebben nem csak a választási osztogatás játszott szerepet, de az is, hogy az államilag támogatott ingatlanfelújítások miatt megnőtt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés