Mielőtt Sarah Jenkins szövegíró és kreatív igazgató szabadúszó lett, három évet töltött egy kis reklámügynökségnél, amelyet a direkt marketing és a hideg emailküldés módszerének ötvözésével vett be. Sarah eleinte csak messziről csodálta az ügynökség munkáját, majd egyszercsak üzent a cég kreatív igazgatójának a Facebookon.
Miután ő nyitottan fogadta a közeledését, Jenkins még aznap e-mailt küldött az alapítónak és a vezérigazgatónak is.
Utóbbival a következő héten találkozott, és nem sokkal később vezető szövegírói állást kapott az áhított munkahelyen. Pedig akkoriban senkit nem vettek fel, akinek nem voltak meg az állásajánlatokban felsorolt képességei és végzettsége. Sarah viszont úgy volt vele, ugyan miért ne próbálná meg - írja a BBC.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!