Évekig a londoni és a manhattani pénzügyi negyed egyik jellemzője volt, hogy az ott dolgozók közül sokan a cégük logójával díszített gyapjúmellényt viseltek. Ez nem csupán a vállalati világ kevésbé formális öltözködési szabályainak egyike volt, hanem a büszkeség jele is. Az emberek ezzel ismerőseik és az utcán velük szemben sétáló vadidegenek számára is egyértelművé tették: 'nagy mellénnyel’ vállalják azt a szervezetet, amelynek égisze alatt dolgoznak.
Ez a fajta nyíltan vállalt lojalitás azonban egyre jobban csökken Nyugat-Európában és Észak-Amerikában.
A munka megváltozott világában, ahol a technológia rohamosan fejlődik, és a munkavállalók prioritásai megváltoztak, az emberek egyre kevésbé hajlamosak a cégeket középpontba helyezni, amikor saját karrierjükről gondolkodnak és beszélnek. Ehelyett saját kvalitásaikat, eredményeiket, sikerrel teljesített fejlődési lépcsőiket, projektjeiket hangsúlyozzák az önéletrajzukban.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!