A koronavírus-járvány hosszú időre hirtelen és drasztikus véget vetett a vállalati csapatépítő tréningek, több napos, ottalvós workshopok, hétvégi kirándulások korszakának. A piac most kerül ismét felszálló ágba, ám az együtt töltött idő korántsem okoz mindenkinek örömöt. Pedig különösen azokon a munkahelyeken, ahol szinte csak távmunkások dolgoznak, vagy hibrid rendszerű a munkavégzés, óriási jelentősége van a személyes kapcsolatok karbantartásának és építésének.
Ön találkozott már élőben a munkatársaival?
Bár néhány vállalat már a világjárvány előtt is rendszeresen szervezett céges kirándulásokat és elvonulásokat, ez a típusú érdeklődés iparági szakértők szerint a Covid-19 korlátozások enyhülésével ugrásszerűen megnőtt az elmúlt időszakban. A kanadai székhelyű Monikernél, amely a többi között az Uber és a PayPal számára szervez vállalati elvonulásokat, egyértelműen meglódult a kereslet. Sőt, Sean Hoff ügyvezető partner a BBC-nek nemrég azt nyilatkozta, hogy náluk 2022 volt minden idők legforgalmasabb éve, alig tudtak lépést tartani az egyre növekvő igényekkel. Ez szerinte egybeesik a versenytársak tapasztalataival.
Hoff szerint a kereslet nagy részét azok a cégek generálták, amelyek a pandémia idején hibrid vagy távmunkamódszerekre tértek át, és most konstatálniuk kellett:
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!