Előfizetői tartalom

A magyarok 90 százaléka szerint nem tudják átverni a termékekkel

MTI
Egy friss uniós tanulmány szerint a magyarok rendkívül tájékozottak a szellemi tulajdon fogalmával kapcsolatban, és csak a fogyasztók 9 százaléka bizonytalan a hamis termékek felismerésében - közölte a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) hétfőn az MTI-vel.

Az elemzés szerint az EU-szintű válaszadók 83 százaléka nyilatkozta, hogy nagyon jól vagy jól érti a szellemi tulajdon fogalmát. Azonban országonként jelentős különbségek mutatkoznak: Magyarország és Portugália az első helyen áll 92-92 százalékkal, míg Dániában csak 49 százalék, Svédországban pedig 47 százalék érti meg ezt a fogalmat. A tanulmány rávilágított...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés