Generációs különbségek mindig voltak és lesznek is. A hosszú távon tehetségtoborzásban és sikeres munkaerő-megtartásban, valamint motivációs stratégiában gondolkodó cégek elemi érdeke, hogy minél több információval rendelkezzenek a különböző munkahelyi korcsoportok speciális tulajdonságairól. A ’90-es évek végén, 2000-es évek elején született úgynevezett Z-generáció a következő években árasztja majd el az álláspiacot. E korcsoport jellemzőiről számtalan értekezés jelent már meg. Mi is írtunk az elmúlt hetekben munkamániájukról, értékelvű működésmódjukról, a fizetések nyilvánosságáért folytatott harcukról, és arról is, miként befolyásolta a Covid karrierjüket, motivációjukat és szakmai fejlődési lehetőségeiket.
Egzisztenciális alapozás vagy pénzhajhászás?
Ezek a fiatalok attól a pillanattól kezdve, hogy először belépnek első munkahelyükre, kiemelkedő fizetést szeretnének.
Rendkívül bérmotiváltak, talán jobban, mint bármely más, jelenleg aktív generáció a munkaerőpiacon
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!