Előfizetői tartalom

Megszűnik az Aldi népszerű márkája és jön egy új

Portfolio
A magyar Aldi az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „Milfina” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „Milsani” alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is - adta hírül a cég.

Retail Day 2025 Ne maradj le az év legfontosabb retail eseményéről, hiszen a találkozó lehetőséget teremt a tapasztalatcserére, a kiskereskedelmi-szektor legnagyobb kihívásainak megvitatására! Információ és jelentkezés Az egységes márkanév a hazai és a nemzetközi beszerzésű árucikkekre is vonatkozik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés