Előfizetői tartalom

A bolti akciók visszásságára hívta fel a figyelmet egy jogász

Portfolio
Némi gond támadt Nagy-Britanniában a kiskereskedelmi láncok akciózási gyakorlatával kapcsolatban. Egy ügyvédi iroda figyelmeztette a brit szupermarketeket, hogy az akciós kampányok kezdeti időpontját egyértelműbben kellene megadniuk, és nem szabadna váltogatniuk az érintett termékeket. Ellenkező esetben a fogyasztók összezavarodnak - írja a Grocery Gazette.

Az ügy a Morrisons lánccal kapcsolatban kapott nagyobb nyilvánosságot, ugyanis a lánc korábban tett egy ígéretet, miszerint több termékét 8 héten át olcsóbban tarja, mint korábban. Ehhez képest voltak olyan árucikkek, amelyek árát korábban felemelték, mint ahogy lejárt volna az akciós időszak. "A fogyasztók valószínűleg azt feltételezik, hogy az árbefagyasztás a megadott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés