Előfizetői tartalom

Balázs Attila: "Egy automata akkor vonzó, ha legfeljebb 15 percre van gyalog"

Miközben a koronavírus-járvány felpörgette, majd a háború és az elszálló infláció lefékezte az online kereskedelmet, a magyar piacon egyre nagyobb lett a verseny. A forgalom növekedésére valószínűleg várni kell 2023 második feléig, amikor némiképp lassulhat az infláció. Az elmúlt pár évben robbanásszerűen megnőtt a csomagautomaták száma a nagyobb városokban, de még mindig a futárral történő szállítás a legnépszerűbb mód. Balázs Attilával, a GLS Hungary frissen kinevezett ügyvezetőjével beszélgettünk.

Az e-kereskedelem haszonélvezője volt a járványnak, 2022 második felétől azonban ezt a szektort is elérte a fogyasztás lassulása. Hogy alakult a tavalyi év? Egy kicsit korábbról kezdem, hogy teljesebb képet tudjak adni. A koronavírust megelőző időszakban a csomagszállítási piacon egyenletes és kiszámítható volt a növekedési pálya, amellyel mind a kereskedők, mind a szolgáltatói...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés