Előfizetői tartalom

Már látszik a fordulat a Burger Kingnél

Portfolio
A Burger King hét hónappal ezelőtt új stratégiát mutatott be annak érdekében, hogy felpörgesse az amerikai eladásait és most arról számoltak be a CNBC-nek, hogy több Whopper szendvicset adtak el, mint eddig bármikor.

Tom Curtis, a Burger King amerikai elnöke szerint a markeringkampányok növelik az eladásokat és a vásárlói elégedettséget is. Az anyavállalat Restaurant Brands International, május másodikán teszi majd közzé az első negyedéves eredményeit. A fordulatot hozó, 400 millió dolláros tervet a franchise-partnerekkel közösen dolgozták ki, amelynek része volt a működés egyszerűsítése...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés